نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دخملم

کلمات جدید

1393/9/6 12:18
681 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینکم کلماته جدیدی میگه الان یکسالو 5 ماهش هست 

 

بشی: بشین

 

بیو: برو

 

صدایه فیل: ووووووو

 

بخو: بخور

 

بیا: بیا

 

آآ عیی: یا علی

 

توتو: خوب دستشویی دیگهخندونک

 

افو: چایی

 

قه قه: قند

 

به به : چیزایه خوش مزه و بد مزه فرقی نداره کلا خوردنی

 

دید: موتور 

 

قان: ماشین

 

کارایه جدیدی هم که میکنه:

 

همه کمدا رو بیرون میریزه (خخخخ)

 

زیپه لباسش رو خودش باز میکنه و بیرون میاره 

 

کلاش هم همینطور بیرون میاره خودش هم سرش میکنه

 

قاشق دست میگیره و به عروسکش غذا میده (البته خودش ذره ایی ازش نمیخوره)

 

لیوان خودش دست میگیره( خیلی وقته که اینکار رو میکنه من مامانه تنبلی بودم یادم رفت بنویسم)

 

بعد از دستشوییش به من خبر میده تا برم عوضش کنم ( بمیرم برایه بچه ام چقده خسته میشه خخخ)

 

 

واییییییی من چه مامانه فراموش کاریم همه چی یادم رفت  اگه یادم اومد عزیزکم میام مینویسم بوس بوس بوس

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

شاپرک مامی
4 اسفند 93 23:37