نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دخملم

نازنین شیطون شده

1393/3/24 17:32
158 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینکم عزیزکم

راه افتاده چهار دست و پا میره به همه جا هم سر میزنه شیطونکم میره بالای پله ها و بعدشم اون بالا وایمیسه و جیغ میزنه تا من برم بیارمش پایین عزیز دلمه دیگه چیکارش کنم دلم نمیاد اونجا ولش کنم

چند وقت پیش تر سطل ماست رو ریخته بعدشم با چه ذوقی دست میزنه توش فدای گوگولی بشم منم خیلی ذوقیدم خخخخخخخخخخخخخخ

یه روز دیگه هم در اسپری چند منظوره رو باز کرده و همه ش رو ریخته

در تمام این کاراشم من کلی ذوق میکنمممممممممممممممم

چند شب پیشتر هم نصف شبی باباش بیدارم کرده میگه فاطمه بیدار شو میگم چیکار داری گفت پاشو ببین دخترت چی میگه میدونید چیکار کرده:

بیدار شده رفته زده تو صورت بابایش تا بیدار بشه بعد گفته دکییییییییییی دکییییییییی

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خدایییششش خیلیییییییی حال کردمممممممم

 

نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم اسفند 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)